viernes, 4 de mayo de 2007

CICLISME BRITÀNIC











Estampes normals a Yorkshire. El ciclisme integrat. Centenars de carrils i pistes. Nens a l'escola dalt de la bicicleta. Moltes bicis híbrides. Molta gent en bicicleta. Una meravella. La terra de la revolució industrial, les mines de carbó, les novel·les de les Brontë, el Northern Soul...

La bicicleta anglesa per excel·lència: RALEIGH (fabricada a Nottingham), hi havia un mític club professional anglo-holandes dels 70-80 amb el nom de TI-RALEIGH.




3 comentarios:

Rafael Vallbona dijo...

Us comunico que acabo d'estrenar el bloc
http://eltourmalet.blogspot.com/
dedicat al cicloturisme. Us convido a entrar-hi i a participar-hi.
Salut i ciclisme romàntic per sempre

Àngel 'Soulbizarre' dijo...

home, Rafael! el romantocisme fet bicicleta ! salutacions !

Paco_01 dijo...

Companys, aún me estoy recuperando de la última aventura por tierras de La Garrotxa. Confieso que subiendo Bracons y también en Conreu no aprecié lo romántico que es ir dando pedales a pleno sol, con la boca seca, dolor de piernas, de culo y de cuello y encima con viento de cara.
Quizás hoy no, pero ya vereis como mañana empieza la metamorfosis. Dentro de una semana el sufrimiento se transforma en epopeya. Y en un mes, ésta en una romántica aventura por el prepirineo.
Angel, te felicito por el blog. Los míticos santuarios ciclistas pueden ser visitados, pero sólo los amantes del ciclismo saben captar toda su belleza. Saludos